منصوري برنده ديدار نيمه تمام با فولاد گستر تبريز
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی

منصوري برنده ديدار نيمه تمام با فولاد گستر تبريز
 

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود در خصوص ديدار نيمه تمام فوتسال شهيد منصوري قرچک و فولاد گستر تبريز را به سود تيم ميزبان اعلام کرد.


 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه امتیاز دیدار نیمه تمام تیمهای فوتسال شهید منصوری قرچک و گسترش فولاد تبریز را از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر به تیم میزبان اختصاص داد و تیم شهید منصوری را 4 بر صفر برنده این بازی اعلام کرد.

 دیدار تیم های شهید منصوری قرچک و گسترش فولاد تبریز در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد.

 در نیمه دوم این بازی و در حالی که نتیجه 4 بر 2 به سود منصوری در جریان بود، میرمعصوم سهرابی سرمربی گسترش فولاد نسبت به صحنه ای که داور آن را خطا اعلام نکرد اعتراض داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت تیم را بیرون بکشد. بنابراین تیم گسترش پس از زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت.

 پس از این حرکت تیم گسترش فولاد ناظر بازی حدود حدود 15 دقیقه منتظر بازگشت این تیم باقی ماند، اما با برنگشتن آنها به زمین بازی پایان این دیدار را اعلام کرد. البته تیم گسترش فولاد پس از15 دقیقه و در حالی که پایان بازی اعلام شده بود به زمین بازگشت که ناظر مسابقه با شروع مجدد بازی موافقت نکرد.

 




:: برچسب‌ها: فوتسال ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: